Tuesday, December 7, 2010

kasih, rindu..jua cinta buatmu~

dengan nama Allah yg maha pengasih lagi maha penyayang..
assalamualaikum w.b.t..

coretan buat kamu.
yg aku syg, yg aku rindu jua yg aku cinta.

kamu..
ada brsamaku, dalam susah..dlm senangku.
dlm mara..dlm longlai langkah kakiku.
tika aku payah..tika aku resah.. tika aku memerlukan tangan lain utk memimpinku..
kamu.. kamu ada di situ..

kamu..
yg bila aku ketawa..dirimu turut sama gmbira.
yg bila aku tersenyum ceria.. dirimu jua brkongsi rasa.
yg saat aku bahagia.. dirimu sama merasakannya.
kerana.. aku sebahagian dr dirimu..

kamu..
saat aku sakit.. kamu dekat.. setia disampingku.
saat aku sedih.. kamu turut mgalirkan air mata.
saat aku terasa hati.. kamu x jemu2 memujukku.
sungguh.. aku sayang kamu..

buatmu..
terima kasih atas segalanya.
krn sudi brsamaku.
krn sudi myayangiku.
krn sudi mnerima diri yg trlalu byk kelemahn ini.
segenap kesyukuran kupnjtkn pd Ilahi atas kurniaan yg brharga ini.
moga ukhuwah ini adlh krnNya.
moga ikatan ini brkekalan selamanya.
moga hati kita kn trus brpaut..dn sama2 mnuju redhoNya.

walau nti.
ada saja badai yg mencuit hubungan kita.
walau nti.
akn ada insan lain yg mmbuatmu rasa lbih selesa.
wlau nti.
aku mgkin tdk spnting hari ini bgmu.
satu pintaku..
ingatlah kenangan atr kita.
yg sgl tawa..duka..yg prnah kita lalui brsama.
pahatlah dlm hatimu kuat2.
bahawa kita adalah S.A.H.A.B.A.T
hingga akhir hayat.
insyaAllah..
ukhuwah fillah abadan abada..~

kamu yg bernama ---- @ -------
:)

kasih..rindu...jua cinta buatmu sahabat.
moga segala rasa ini adlh krnNya yg maha Esa.
AKU SAYANG KAMU~

No comments:

Post a Comment