Tuesday, October 4, 2011

tak perlu lg.

salam.

hidup akan jadi lebih indah jika kita  mengisinya dgn hal- hal yg indah.
tapi lumrah, tak ada hidup yg dalamnya indah semata
dn tiap duka, di belakangnya ada tersirat bahagia, cuma mgkin kadang hati kita buta utk melihatnya.~

-----------------------------------------------------------------------------

aku, mahu berhenti berharap
walau satu masa dulu mgkin aku yg silap
biarkan mereka bahagia
dn biar aku sndiri tnpa siapa2, itu hakikatnya
ya, aku perlu bljr utk terima itu semua, mesti!

-----------------------------------------------

tak perlu lg kata itu ini.
biar dia di sana dn terus trsenyum spt hari ini
----------------------------------------------

krn aku gembira melihat dia bahagia
walau hati pedih, tapi mungkin memg itu takdirNya.
kuatkan hatiku ya Allah.. :)


: hati rindu lg pd yg telah pergi.

No comments:

Post a Comment